Vill ha!

Åh, det är så mycket som jag vill ha! Har hittat massa snyggt som jag har varit påväg att betälla flera gånger men tänkt att nej, jag kan inte ha allt. Om jag köper allt jag vill ha så måste jag köpa ny garderob som blir lika stor som mitt rum! haha nä, men nästan iaf:P.

Här är lite av sakerna som jag så gärna vill ha. Tänk vad underbart det hade varit om allt detta kom i en stor kartong till mig bara så där. Men men, jag kan ju fortsätta drömma vidare :P.

image99  image100 
 
image101


image102  image103  image104 image105
image107  image108

Puss å er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Zessan

Allt bra elr?Vart kan man köpa den där playboy mjukisdressen?Ha det toppen.Kram

2008-06-07 @ 19:10:26
URL: http://glamourbarbie.blogg.se/
Postat av: Malin

åå vilka fina saker!

Varifrån e kjolen som e längst upp till höger?? vill ha

puss puss Malin

2008-06-18 @ 13:32:51
URL: http://malinsmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0