Vill åka till USA!

Jag blir faktiskt lite avundsjuk, på 3 dagar har jag haft typ 10 kunder som ska åka till usa i 3 veckor. Det är tydligen många som ska det nu för att det är så billigt. Jag vill oxå!!!! =(. Skulle vara så härligt. Men nångång i livet ska jag åka runt i usa, hollywood, L.A, Miami, Las Vegas och bra tokshoppa! Tänk vilken dröm, gäller att spara pengar så man kan göra det om några år. Men men jag får keep on dreaming tills jag har pengar till det ;) haha.




Jaja, nu längtar jag tills Ikväll då jag bara ska sitta och titta på tv i min rosa mjukisdräkt och ha mysigt =)

Ha en trevlig kväll pussgurkor! ;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Somebody

Las Vegas is the shit. Världens skönaste stad utan att tveka. Los Angeles är tråkigt om du inte har körkort.

2008-06-28 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0