Vilken kväll!

Det var väldigt roligt igår faktiskt. Va förfest på friday´s och sen blev det en hummerlimo in till festen. Så fort vi klev ur limon så stog det press där och skulle ta bilder så vi fick posa lite där ;) hehe. Väl inne på festen så var det också press på plats som ville plåta oss, en fotograf ville att jag skulle stå och "spegla mig" medans han fotade så vi får se hur de bilderna blev sen och vart dom läggs upp.=)

Sen blev det gratis drinkar å sånt trevligt, fick även en påse från slitz med en fin mascara, ansiktscreme och lite annat.=) Och när det var dags att gå på toa, vad tror ni händer då?..jo, Angelica halkar och ramlar! Så jäkla pinsamt men jag hade höga, smala klackar och golvet var svinhalt. Reste mig upp å så var det inte mer med det, förns senare när jag märkte att min kamera var borta! Fick panik och började leta men den fanns ingenstans, så nu får jag köpa en ny. (om dom inte ringer idag och hittat den dvs). Så jäkla typiskt! Hade tagit mycket bra bilder under kvällen också..men som tur är så tog jensa lite bilder som jag kanske kan få sno och lägga upp här sen ;). hehe, ska försöka få tag på pressbilderna också.

Fredag idag, jobbar till 17.30 sen blir det bara slappa ikväll för min del. Blir lite fest hemma imorn med släkten eftersom jag fyller år på söndag..och självklart FOTBOLL! =) Hoppas det går bra för dom imorn också och att zlatan får spela. Det var ju något snack om att han kanske skulle vila upp sitt knä, men det visar sig.

Nu kära vänner ska jag jobba lite här.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0