Min helg!

Vilket underbart väder det har varit i helgen!=) Nu har man hunnit sola och äntligen fått lite färg :P. I lördags satte jag mig på ballkongen och åt frukost. Det blev youghurt och jordgubbar, så jäkla gott! och så skönt att äntligen kunna sitta ute i solen på mornarna och äta frukost.=)

image85

image86


På dagen passade jag på att sola när jag äntligen var ledig när solen var framme och såklart så brännde jag mig, men men. Fick iaf lite färg ;) hehe.
Sen på kvällen var det födelsedagsfest hos Angelica som fyllde år. Hon hade gjort massa olika snittar med olika saker, väldigt gott var det =). Blev utgång senare också, men jag tog det ganska lungt med drickandet men det var kul iaf.=)

image88
               
               Här ser man hur jag bränt mig (blir solskyddsfaktor nästa gång)

image89

                                Ann-karin, Angelica och Jag

image91

                                             Jag

image92

                                    Jag och sandra

image93

                                      Jag igen

image94

                                  Angelica och Jens

image95

                                        Jens och walle


Här var lite bilder från kvällen =). 

Hoppas ni haft en underbar helg i sommarvädret !=)

Puss på er!

                             

Kommentarer
Postat av: Veronica Thorsell

Vilken super fin turkos klänning du har:) Älskar den färgen=) Hoppas allt e bra:) kram

2008-06-04 @ 01:19:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1113
Postat av: margarita

Hej Söntus jag kommer ihåg dig du var så fin på festen:)kram

2008-06-17 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0