Midsommarfirande

Godmorgon!

Någon som såg matchen igår? Jag gjorde det iaf och jag blev så jäkla besviken=(. Jag tycker inte att sverige kämpade tillräckligt hela tiden faktiskt, visst dom var duktiga men jag tycker att dom kunde gjort det hela bättre. Usch, när Ryssland gjort sitt andra mål så orkade jag inte ens kolla längre för då visste jag att det var kört.

Jaja, imorn är det midsommarafton iaf så man kan vara lite glad endå;). Jag, Jensa, Tessan och Edwin har hyrt en stuga i rättvik så vi åker till dalarna ikväll efter jobbet. Det ska bli så mysigt=). I rättviksparken är det stort midsommarfirande tydligen med massa människor från hela landet som är där och firar så det ska bli jättekul=). Hoppas bara att det blir bra väder med massa sol så man kan bada lite också, men det återstår att se.


Hoppas ni får en supertrevlig midsommar! =)

Puss på er!



                               Tessan och Jag



                                Jensa och Edwin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0