Lite nya bilder =)

Här är lite bilder från en fest som var i slutet av maj. =)



                                            Jag med min öl

 

                                      Jag, karin och tessan



                                              Karin och Jag



                                                  Tessan och Mia



                                                      Daniel och Karin



                                                      Jensa och Jag



                                            Daniel, Jensa och Edwin

'

                     Matte och Jag   (haha garva inte åt min min!)



                                        Här ska vi ha 5 kamp =)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis i efterskott! Hurra hurra hurra

pompompopmopmopm

2008-06-16 @ 19:27:10
URL: http://tesskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0