Happy birthday to me! =)

Då var det min födelsedag idag.=) Vi hade fest och firade mig igår med släkten, det var jättekul. Jag fick massa fina presenter och så kollade vi på fotbollen tillsammans. Men snacka om att jag blev förbannad när spanien kommer och gör mål 20 sek innan matchen är slut, det finns inte!! Blev så arg så jag skrek. Vi måste bara vinna över ryssland på onsdag.
Annars var det jätte trevligt. Mamma hade gjort så goda pajer också. =)
Idag var vi nere i hamnen och åt glass. Jag åt min första mjukglass för iår.=) Så gott det var!

Här är lite outfitbilder från igår och idag.









                                                  Hamnen



                            Årets första mjukglass =)



                                 Min söta lilla Molly =)


Nu tänkte jag gå å vila lite, är ganska trött. Men en mysig födelsedag har jag haft =)

Puss på er!
                              






Kommentarer
Postat av: Zabina

Grattis :D

Skulle skickat sms igår men jag va visst alldeles för bakfull ,)

2008-06-16 @ 14:39:41
URL: http://dr0ppe.blogg.se/
Postat av: Veronica

Grattis på födelsedagen!=)



Fin klänning o fruktansvärt söt hund=)

Jo läpparna e man alltid lite nojig över att det ska bli för stort eller fel men sen vet man att det inte e

permanent så e det då lugnt=) kraam

2008-06-16 @ 18:22:34
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0