Grattis mamma!

Shit vad jag är trött idag! Sov inte så länge inatt heller. Hämtade ut kläder och allt igårkväll som jag ska ha på slitzfesten ikväll. Sen gick jag upp tidigt imorse och grattade mamma som fyller år idag=) Grattis mami! Och på söndag är det min födelsedag igen hehe, känns som att jag precis fyllde år. Allt går så fort, tiden bara rinner iväg, knappt så man hänger med i svängarna haha;).

Hur som helst så är det fest ikväll som sagt. Blir att skynda sig så fort man kommer hem från jobbet, in i duschen och på med smink och kläder och sen dra iväg. Blir en drink på friday´s först och sen blir det limon in till festen =). Ska bli riktigt kul ikväll.=) Lovar att jag ska försöka ta lite bilder ikväll som ni får se sen.

Nu måste jag jobba lite, inte för att det finns så himla mycket att göra men endå, hehe.

Hoppas ni får en underbar dag idag för det ska jag ha ;)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0