Bokat tid!

Så, nu har jag bokat tid för att fixa mina naglar. Har inte fixat till dom på jättelänge men nu så är det dax igen. =) Har bokat tid hos Eva Nazemson ( blev känd när hon spydde i direktsändning pga sin mensvärk) stackarn =(. Så den 17:e har jag tid hos henne. Tänkte att jag skulle göra nagelförlängning med lite manikyr så man har fina naglar till midsommar.=)

Måndag idag, och så fint väder ute när man ska stå inne i butik hela dagen, men det är ju sommar nu så det är bara att vänja sig! Så jäkla skönt att sommaren äntligen är här!=) Som jag har längtat! vilket jag iof tror väldigt många har gjort. Så fyller man år om 2 veckor också så det ska bli roligt =).

Nä, nu ska jag ta och göra lite kaffe, är så dött här på jobbet.

Ha en underbar dag!

puss!

image97

                                          Eva Nazemson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0