Bilder från Slitz festen

Här är några bilder från slitzfesten i torsdags. Har inte lyckats hitta resten av bilderna men får se om jag lyckas få tag i dom sen.=)




December, Andrea, Elisabeth, Jag, Sara, Camilla, Freddie, Malou och sen några till..=)



Här är alla tjejer igen =), Ni ser kanske vart jag står ;)



                                  Camilla i limon



                              Malin, Camilla och Malou i limon



                                           Några av tjejorna



          Här var det bara att dricka så mycket vin man ville =) (gott var det också)



                        Fan vad ful min jag gör på den här bilden! haha


Ja, jag är då inte med på så mycket bilder som ni ser, press tog massa bilder också men snacka om att det är svårt att få tag i dom bilderna =/, men som sagt, jag ska försöka. Sen tog jag massvis med bilder med min kamera också som blev snodd=( fy fan för den som tog den!

Nu ska jag göra mig iordning, är ju party ikväll igen ;) haha

puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0