Torsdag

Godmorgon!

Känner mig så trött idag, trodde att jag hade feber när jag vaknade men det hade jag inte =), så det var ju en stor lättnad!  var skönt att få sova ut. Ska ta lite c-vitaminer nu så jag blir lite piggare=), och självklart mitt morgonkaffe! hehe, det behövs nu i decembermörkret.

Åh, fick en inbjudan till slitz julfest som är nu på fredag. Skulle gärna gå men jag ska upp å jobba dagen efter:/, så jäkla typiskt! Skulle vara så kul! Sen var det så länge sen jag träffade min gamla modellkompis Helén Lindgren också! Så jäkla irriterande då att man ska upp tidigt dagen efter! men men, hoppas det kommer fler tillfällen.

Nä, nu ska jag gå å göra kaffe!=)

Puss på er!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0