Thomas Sabo


Kollade in lite olika Thomas Sabo smycken på internet. Finns så otroligt mycket snyggt måste jag säga!
Men det fanns ett armband som man sätter fast massa olika berlocker på som jag fastnade för. Det finns hur många olika berlocker som helst att välja mellan, för alla olika typer av personligheter.
Det är verkligen något som jag skulle vilja ha men däremot kostar en berlock mellan 500-2000kr så det är verkligen dyrt!
Snyggt och väldigt personligt armband men inget man skulle våga ha på sig:P. Tänk om man skulle tappa hela armbandet när det är fyllt med berlocker, taskigt läge!

Här är iaf några av mina favorit berlocker =)

     

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0