Underbar Jul och Magsjuka

Vilken underbar jul jag har haft!=) På juldagen blev det utgång på rickards i bålsta med pojkvännen och vänner där vi hade superkul! En riktigt lyckad kväll=). Slutade med att vi följde med Sandra å Walle hem till deras nya hus och sov över. Var så mysigt sen på morgonen när vi satt å åt lite julgodis å kollade på sunes jul=).

På annandagen blev det släktmiddag hemma hos Jensa och träffa hans släkt och åt riktigt god mat och hade riktigt trevligt!=) Däremot vaknade jag på natten å tokspydde, fyfan säger jag asså!:( (å nej, jag hade inte druckigt nånting), sen blev det bara vila dagen efter förutom på kvällen då Tessan kom å hämtade mig å vi åkte hem till Mia (Tessans syster) å vi hämtade hem mat å köpte godis å kollade på filmen "p.s I love you" åååå vilken film! Jag kunde inte hålla tårarna tillbaka! Väldigt bra men känslomässig film.

Hur som helst så va Tessan så snäll så hon skjussade hem mig till Vällingby så jag skulle få vakna upp hemma å inte behöva pendla hem dagen efter. Tack sweety!=)

I söndags mådde jag först bättre å Tessan kom till vällingby å vi gick å shoppade å fikade=) (minishopping för min del) å vi hade jättemysigt!=) Tack för en supermysig dag!

Sen blev man magsjuk på kvällen igen då såklart! Fast denna gång spydde jag inte iaf å nu ja, så är man tokförkyld! Ska vila upp mig nu så jag blir frisk. Baby  var så snäll å gjorde frukost åt mig imorse så jag slapp, stekte ägg å allt, så gott med äggmacka!=)

Så nu ska jag bädda ner mig i sängen igen.


Här är några bilder från juldagen




              Jag som glad nisse, haha



                                  Jag, Tessan å Sandra



                                               puss puss  




          Tessan och Jag



               Tessan och Edwin  (de firade 4 år på juldagen) Grattis!=)



               Tessan och Erika med Champagnen


Där hade ni lite bilder, nu ska jag försöka sova.

Puss!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Hej! :)

Min frågestund i bloggen är i full gång, kika gärna in och lämna några tankar.

kram/r

2008-12-30 @ 14:25:00
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe bara så du vet så ska man hålla sig hemma i 1-2 dagar om man har magsjuka, det toksmittar:)

2009-01-03 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0