Stress!

Shit vilken dag! Jag har varit stressad sedan jag vaknade i morse. Har varit mycket att göra idag och är inte klar än. Var först och fixade naglarna inne i stan imorse, fint blev det=) (lägger upp bild sen), sen efter det så mötte jag upp min vän Therese som jag inte träffat på länge, vi köpte julklappar och tittade efter skor till mig vilket jag självklart inte hittade:(, får bara ta å köpa några fula snart för jag måste ha ett par vinterstövlar!
Däremot hittade jag supersnygga underkläder på hm som jag köpte=) (bilder kommer senare), så det var jag nöjd med å det var verkligen nått jag behövde!

Men både jag och Therese hann med allt vi ville iaf så det känns skönt=) Var jättekul att träffa henne igen!=) Vi var och kollade in julskyltningen i fönsterna på NK, fan asså, nu har dom tagit bort alla tomtar å tomtenissar som dom hade förut å ersatt det med pratande leksaker som rör på sig med hundar! Vad har det med julen att göra?! Det som var juligt var lite granar med glitter dom hade men de andra förstog jag faktiskt inte. Men men.

Sen var det bara raka vägen hem å börja baka, har bakat snickers hittills men har ischoklad å knäck kvar, så måste jag städa å julpynta också så jag lär få hålla på hela natten! Nä men i värsta fall får jag göra knäcken iaf nån annan dag.

Jaja, nu måste jag fortsätta här.

Bjuder på en bild som är tagen  för typ 3 veckor sen på rickards i bålsta. Så jäkla blek jag är!:/









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0