Kaos


Tog mig ut på stan en sväng idag för att köpa min nyårsklänning å lite grejs. Shit vad folk! Höll nästan på å svimma pga syrebristen inne på hm där kön va typ 50 meter lång å alla skulle fram å trängas, shit! personalen har iaf lite space där bakom disken där dom kan röra sig å andas.
Det jag tyckte var konstigt var att jag såg inga glada miner på folk. Alltid innan jul så brukar man märka på människor att dom är glada å det är en underbar stämmning, men det verkar inte vara så iår tyvärr:/, kanske har folk tröttnat på julen å bara tycker den är besvärlig? Iår är iaf första gången jag känner av julstressen, har lyckats klara mig ifrån den tidigare. men jag är lika glad å pirrig i kroppen inför julafton endå, haha på julen blir jag som ett litet barn!

Hur är det för er? Har ni tröttnat på julen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0