Julmys

Godkväll!

Shit, jag är helt död i kroppen, har varit julrusch i princip hela tiden mellan 10.00-18.00 på jobbet idag, men det är bara roligt iof, men man känner det i kroppen nu på kvällen.

Igår var jag inne i stan för att byta min bh som jag skrev tidigare å självklart var den slut i alla storlekar å skulle inte komma in igen:( kutade runt på 5 olika hm i stan sen gav jag upp å bytte till ett annat snyggt underklädesset. Köpte även ett par bruna skinnstövlar på Deichmann som jag är mycket nöjd med=), dom har jag kutat runt i hela dan på jobbet utan att få ont eller skavsår å det är nästan ett under!

Sen igårkväll hade jag å Jensa lite julmys=), vi köpte julmat och kollade på tomten är far till alla barnen=), det är verkligen en klassiker som jag ser varje jul. Det är en måste!=)


      


Nu ska jag ta å göra lite te å kolla på sista avsnittet av svennson svennson=)¨

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: sanna

Svar: Men jag får köpa sådana där jättestora BH:ar, typ 70G och sådant. Man kan inte tro det, men det är den bittra sanningen (önskar verkligen att jag kunde ha H&M, för det blir aningen dyrare när man ska köpa ny BH)

2008-12-21 @ 10:08:12
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så klockren film! en riktig klassiker ;)

2009-03-30 @ 22:56:28
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0