Julafton






Gammal bild på Veronica å mig.


Då är det äntligen julafton!=)

Har precis ätit en mysig julfrukost=).  Ska hoppa in i duschen nu å göra mig iordning innan dom kommer. Det blir att fira jul som vanligt med mormor, morfar, moster å hennes man, kusin å självklart mamma, pappa, lillebror.=)

Min kusin Veronica som jag inte har träffat sen i april nångång kommer förbi en sväng snart å lämnar lite julklappar. Ska bli så kuln att träffa henne igen!=)

Nä, nu måste jag hoppa in i duschen.

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej sötnos;) En bamse julkram till dig:) Vi ses imorgon. Ha en underbar dag fylld med kärlek. puss puss gumman

2008-12-24 @ 10:27:59
Postat av: Mio

God jul, Angeleyes. Hoppas allt är bra med dig! :)

2008-12-24 @ 12:43:47
Postat av: veronica

God Jul:)Kraaaam

2008-12-24 @ 14:45:10
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0