Home alone


Idag har jag jobbat heldag i 10 timmar, men dagen har gått väldigt fort! efter jobbet gick jag och köpte lite mat och godis som jag proppat i mig till idolfinalen å nu mår man ju så illa av allt snacks å godis:/.
Jens är på fest ikväll så jag är ensam hemma ikväll å inatt men det kan vara lite mysigt ibland också=), även fast jag just nu bara skulle vilja ligga å krama å gosa=).

Lucia imorn då, tror faktiskt att jag ska ställa klockan på 7.00 å ligga i sängen å titta på luciatåget på tv å mysa med lite pepparkaka å glögg=), luciamys är ett måste för mig! Jag måste verkligen få känslan att det är jul snart, det är ju bara 1,5 vecka kvar!=) min julkänsla brukar alltid komma fram på lucia så jag hoppas att den gör det imorn med för hittills har inte känt av alls att det är jul snart:(.

Nä, nu ska jag lägga mig i sängen, titta lite på tv å försöka sova.

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0