Hårförlängning




Godmorgon!=)

Shit vad jag fryser! Sitter och väntar på att mitt kaffe ska bli klart, så man blir lite varm i kroppen=). Nu har jag bestämt mig för att göra en hårförlängning till jul å nyår=), blir som en julklapp till mig själv. Man känner sig så fin med det långa fina håret=) och hår gör så jäkla mycket tycker jag. Jag har ju haft hårförlängning förut för några år sen men slutade för att jag ville låta mitt hår vila, det sitter i ca 6 månader och det ser så verkligt ut. Ulrika som gjort/gör mina naglar och min hårförlängning är så jäkla duktig!=) Så imorn på min lediga dag ska jag färga utväxten och klippa topparna lite och sen på torsdag blir det hårförlängning=).
Lovar att lägga upp bilder sen.

Nu är kaffet klart!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0