Glad Lucia




Åh vad mysigt med lucia!=) Jag älskar "natten går tunga fjät", "tipp tapp" och "lusselelle", det är riktiga lucialåtar det! hehe. Jag låg faktiskt i sängen å tittade lite på luciatåget kl.7.00 imorse, men det var inte så bra som det brukar vara:/, det brukar alltid vara en stor kör men iår var det bara lucian å några tärnor. Var så trött så jag kollade bara en stund sen somnade jag igen, kunde verkligen inte hålla mig vaken.
Idag vill jag ha massa luciamys!=) Längtar tills min baby kommer hem nu!

Nu ska jag sätta på lite julsånger och dricka lite morgonkaffe!

Ha en underbar lucia!=)

Puss!

Kommentarer
Postat av: veronica

Hey babe=) Tack den är ifrån Hm, dock barnavdelningen hehe, men det finns ju upp till storlek 170 så det passar ju en som har small o medium=) Hoppas du haft en trevlig helg:) P&K V

2008-12-14 @ 18:30:37
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0