Discobowling


Godmorgon!

Fan vad jag är bakis idag! Men det är ju självförvållat så jag får ju skylla mig själv. Vi var och firade vår kompis Daniel som fyllde år igår! Blev först lite förfest hemma hos Tessan å Edwin och sen lite fest hemma hos Daniel å Karin där dom bjöd på jättegoda snittar, bål och massa gott=). Sen åkte vi iväg och åt en god middag och spelade dicobowling, fan vad kul!=) Även fast jag var askass så var det skit roligt! Roligare än vanlig bowling på nått konstigt sett. Sen blev det utgång på Garbo i sumpan där det blev några drinkar.

Tack Daniel och Karin för en underbar kväll!=)

Jahopp, då är det 2:a advent idag. Shit vad det går fort nu! jag hänger knappt med. Känner ingen som helst julkänsla, får sätta fart nu med julbak, julmusik och titta på alla julfilmer som man brukar se varje jul=). Tror att det blir lite sunes jul idag=), älskar sunes jul!
Jaja, nu ska jag gå å lägga mig i sänger igen.

Puss på er!

Bilder från igår.



                                 Jag står och posar



                                     Tessan och Edwin



                                    Edwin och Jensa



                                          Tessan, Karin och Jag



                                          Angelica, Jag och Sandra





På bilderna ser ni min nya hårförlängning också=). Jag har ca 100st slingor och de sitter i ca 6 månader. Ulrica som gjorde min hårförlängning gör även mina naglar, hon är så duktig! www.puder.se











Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt hår! :D

2008-12-07 @ 23:06:10
URL: http://www.sistersfromhell.blogspot.com/
Postat av: veronica

Vad fint håret blev:) Kraam

2008-12-09 @ 20:33:56
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0