BUS






Godmorgon!

Så skönt att vara ledig idag=), men det behövs när jag ska jobba hela helgen dubbelpass. Men det ska bli kul det också, kommer nog bli rätt mycket barnfamiljer eftersom vi kommer ha en tomte som barnen får träffa å sitta i knä=), det tror jag att barnen kommer uppskatta.

Sitter här inkletad med brun utan sol så man blir lite brun förhoppningsvis å så dricker jag mitt morgonkaffe, köpte nytt kaffe igår på lager house som heter "Julkaffe". Smakade inte så mycket jul utan mest som vanligt, men men.

Ska snart göra mig iordning och åka in till stan för att byta en bh som jag köpte i tisdags som tyvärr var för stor!:(, hann inte prova den i tisdags så köpte bara den jag trodde skulle passa. Hm:s bhar brukar vara lite små ibland så jag köpte en storlek större men då blev den för stor istället. Men jag älskar verkligen hm underkläder! Dom har alltid så fina, verkligen min stil=).

Jaja, nu ska jag ta å skynda mig här.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jen

Love H&M ;p Det går inte att avsky deras underkläder överhuvudtaget ;) Vad jobbar du med? Kram / Jennifer

2008-12-19 @ 17:39:40
URL: http://metrobloggen.se/jennnifer
Postat av: sanna

Åh jag älskar också deras underkläder, men de har inte min storlek /:

2008-12-19 @ 19:19:35
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Träffa (Blondin)Bella och gå på exklusiv bloggmiddag?



Nu söker jag en partner till mitt bloggföretags

exklusiva middag + helkväll. Den kommer att bjuda

på allting ifrån god mat till en hel del kända ansikten.



Vill du ta chansen?

Mer information finns att finna bland de senast

skrivna inläggen i bloggen. Finn det, läs vad du

ska göra för att vara med, och tillsist så får jag

redan nu bjuda på ett stort lycka till i förhand.



Mvh

2008-12-20 @ 00:13:33
URL: http://robinsoderlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0