Nu vill jag bli frisk!!

Nu vill jag bli frisk! har fortfarande hosta, halsont å huvudvärk=(. Å bara för att man har ont i halsen så kan man inte träna. Eller kan å kan men jag vågar inte göra det för då är jag rädd att jag blir jättesjuk å inte kan träna på flera veckor sen:/. På måndag hoppas jag att jag kan börja träna igen, å då får jag ta igen all träning jag missat förra veckan å denna vecka. Det är konstigt för jag brukar inte känna att åh, jag vill gå å träna! men de sista dagarna har jag konstigt nog känt så...men sen när man väl kan träna så brukar jag oftast inte orka...men jag får dra dit mig och tvinga mig själv att träna så fort jag blir helt frisk=). Proppar i mig massa c-vitaminer och alvedon så tycker ju att jag borde bli helt frisk snart...så lång tid ska det ju inte behöva ta tycker man. Men men, det visar sig=).

På lördag är det håbodagen i bålsta. Så då blir det fest med killen min och massa kompisar och eventuellt svärföräldrarna=). Var aldrig med på håbodagen förra året (låg hemma i lunginflammation då) så det ska bli superkul=). Har hört att det brukar vara riktigt kul så det ser jag fram emot, hoppas det är fint väder bara också.

Puss!



Kommentarer
Postat av: Veronica Thorsell

Tack gumman=) Snällt sagt av dig:)



Hoppas du mår lite bättre :) Jag vet själv hur det kan vara, är förkyld jämt! Hela tiden känns det som.

Men helt rätt, man ska ju inte träna när man e sjuk, det blir bara värre.

P&K V

2008-08-21 @ 18:39:04
URL: http://veronicathorsell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0