Nu är det dax att börja jobba igen

Jahopp, då var det slut på semestern å dax att börja jobba igen. Men jag har iaf haft en underbar semester och haft fint väder så man började jobba i rätt tid iaf. Fattar inte vad som hänt med vädret, har det redan blivit höst eller är det bara för tillfälligt som det är så jädrans kallt? Hoppas verkligen att sommarvärmen kommer tillbaka så man kan njuta av sina lediga dagar ute i solen iaf.

Hur som helst så började jag jobba min första dag igår efter semestern å jobbar idag och imorn med men sen har jag en ledig dag på lördag och hoppas att det är sommarväder då igen, man kan ju alltid hoppas. Sen igår efter jobbet så åkte jag hem till min moster och min lilla kusin som är 3 år (en underbar ålder) =), han är så mysig nu och förstår så mycket, är så härligt att se hur fort dom växer. Dom mötte upp mig och så gick vi en skön kvällspromenad (var faktiskt skönt väder igårkväll), sen gick vi och köpte thaimat å det var så gott=), man kunde välja mellan en normal portion eller en stor så jag valde en normal men det var endå jättemycket mat så jag blev proppmätt:P hehe.
Det var hur som helst en mysig kväll vi hade tillsammans=), älskar er!

Hoppas ni får en bra dag sötnosar!=)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0