Liten semesterresa =)

Jag och Jensa var ju på en liten semesterresa till skåne och Danmark som jag skrev tidigare. Vi hade det jättemysigt och hade jättefint rum som var ett dubbelrum=). Vi åkte över till Danmark över en dag bara för att se om det fanns nån billig sprit men det var ju inte direkt billigare än i Sverige tyvärr, så vi köpte varsin cola och satte oss i solen ett tag och tittade lite i butiker. Jag hittade ett somrigt linne iaf, väldigt sött=). Sen åkte vi tillbaka till skåne och la oss på en supermysig strand i helsingborg. Dom hade planterat palmer och grejs på stranden som gjorde den ännu mer mysig.=)



I bilen på väg till skåne




Här är min baby på en vägkrog när vi stannade för att äta lunch=)



Här är då jag



Vårat fina dubbelrum =)



Bild från färjan över till Danmark



Danmark




Här sitter vi med våran cola på en uteservering i Danmark =)



Danmark



Här är den mysiga stranden i helsingborg som vi låg och solade på =)





Jag visar upp mitt nya linne ;)



Jag i bilen då vi skulle ut å äta middag.

Sen på vägen hem så såg jag ett godishus som var ett av sveriges största å jag var ju bara tvungen att springa in och köpa godis:P hehe







Väl hemma så åkte vi direkt till Tessan och Edwin för att dricka lite vin och ha trevligt. Vi gick även ner till lill-sjön på natten å tog med oss värmeljus och filt å tände upp stranden å badade lite å satt och drack vin. Klart en av de mysigaste kvällar/nätterna i sommar=).



På bilden har vi Edwin, Jensa och Tessan (tyvärr så syns inte ljusen i sanden så mycket alls=()




Älskling, Tessan och Jag



Puss puss =)



Edwin, Tessan och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0