Kräftskivan

I fredags så hade vi en liten kräftskiva hos Jens=). Vilket var mycket trevligt förutom att jag satt där och inte mådde så jättebra eftersom att jag blev sjuk sen men det gick endå å det enda jag drack var vatten och te *stolt*=), hehe.

Här är lite bilder från kvällen.=)



   Ett måste när man har kräftskiva tycker jag =)



Titta så fint Jensa hade gjort med duk, tallrikar och servetter, allt med kräftor på=)



                Söta Karin =)


 
                Jensa och Edwin



      Daniel och Tessan



       Sandra och Walle



Tjejbild med Tessan, Jag, Karin och Sandra =)



         Karin och Daniel



och Jag då. Blek och förkyld.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0