Jobberbjudande från slitz

Fick ett sms igår av slitz fotograf Freddie hall där han berättade att slitz behövde 4 tjejer till streetcarsfest mässan i helgen och undrade om jag var intresserad. Hade varit superkul och alltid bra med lite extra pengar men nu är det så att jag ska redan jobba i helgen:/. Synd att det inte var en annan helg. Men men det kommer väll fler tillfällen.

Sen på lördag efter jobbet ska jag iväg och fira min vän Tessan som fyller år =). Blir middag och fest på restaurang golden cave i kungsängen, längtar!=) Men det blir en lugn kväll för mig eftersom jag ska upp och jobba på söndag igen, men nått glas vin kan man ta;) hehe.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0