Fredag

Fredag idag vilket känns så skönt!=)..även fast jag jobbar i helgen så känns det skönt att det är helg och alla är glada. Har varit ledig idag så åkte hem till Nynäshamn en sväng och färgade utväxten och gjorde lite ärenden=). Sitter här och dricket lite vin medans min baby håller på med maten=).

Måste bara säga att jag älskar verkligen serien 2 och en halv men. Så jäkla roliga, speciellt den tjocka tanten Berta, skrattar lika mycket varje gång=), vill ha alla 3 dvd filmer med alla avsnitt så ska se om jag beställer dom.

Någon mer som älskar serien lika mycket som jag? =)

      







Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha jag älskar också serien..den är så jävla klockren!

2008-09-11 @ 22:08:40
URL: http://babybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0