Bjudna på middag

Förra helgen så blev vi bjudna på middag hos Matte och Angelica. Det blev grillad lax med massa tillbehör å det var jättegott, det är sällan jag själv grillar lax men måste nog börja göra det lite mer för det är ju så jäkla gott!=) Sen på natten så skulle hela gänget bada (förutom jag) eftersom jag tyckte det var så kallt:P. Jensa och jag sov över där å dan efter så la vi oss nere på stranden å solade å badade, så jäkla fint väder det var den veckan (det är mer än vad man kan säga om vädret nu tyvärr:/).



Deras hund troj som är så mysig =)



Angelica



Matte



Jensa och Troj



Sandra



Walle



Älskling och Jag =)



Här hade ni lite bilder från den supermysiga kvällen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0