08-08-08

Som alla vet så är det ett speciellt datum idag som kommer firas stort inne i stan från morgon till inatt =). Jag ska troligtvis in ikväll jag med men det beror på vädret. Regnar det så blir jag hemma i soffan framför tv:n och myser annars blir det fest. Ska bli skönt att kunna koppla av ikväll utan att känna någon stress eftersom jag är ledig imorn.=)

Kan säga att vädret igår va förjävligt som ni vet. När jag hade stängt och skulle gå till station som tar ca 15 min (eftersom bussen bara gick var 30:e minut) så självklart tokregnade det och bara vräkte ner och dum som jag va så hade jag inget paraply (vilket jag borde ha med mig dygnet runt om det ska fortsätta vara sånt här väder) å jag skyndade mig allt vad jag kunde men det gjorde inte så stor skillnad endå för när jag kom fram till stationen såg jag ut som ett blött djur från 1800-talet eller liknande. Mascaran var på kinderna, håret helt platt och kläderna tunga och blöta, såg fan inte klok ut asså! Fick fixa till mig lite på bussen sen så man inte såg alltför jävlig ut. Så nu måste jag ta och skaffa mig ett paraply till nästa gång. Usch!

Jaja, hoppas att ni får en underbar fredag!=)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0