Underbar dag =)

Idag har det varit en underbar dag =). Har suttit ute i solen ett bra tag och så kom farmor och frågade om jag ville ha kaffe, så jag gick över till hennes baksida och satt ute i solen och drack mitt kaffe och bara njöt av värmen med farmor och Molly (min hund). Hon var så söt, hon rullade sig i gräset och tyckte det var så skönt att solen var framme =). Hon är lite av en tjuren ferdinand ibland, hon kan sitta å bara titta, lukta och lyssna på allt möjligt i timmar asså, passade på att ta lite kort när hon satt där så fint=).

image55image56
                               
                                                                 Min söta lilla vovsing =)

image57

                                     Mitt kaffe =)


Senare så blev jag sugen på att gå ut och gå så jag gick ut och gick i det fina vädret =) Det var skönt och svettigt.:P
 

                                                                Powerwalk outfiten ;)

                                    image59



Nu är det mat och sen lyxfällan =)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0