Söndag!

God morgon mina små sötnosar! =)

Nu har jag precis druckit mitt kaffe och tänkte slänga in ett litet inlägg:).
Igår var vi ju hos mina grannar och grillade, så gott det va!=) å jättefint väder var det också! Kändes som sommar =),

Idag är det inge bra väder:/ kallt och molnigt. Men känner endå att jag måste gå ut och gå lite.
Ikväll blir det ett träningspass med min kompis therese =). Ska bli kul.=)
Vad ska ni göra idag?

Måste bara berätta att jag hittade en super söt kort kjol på cubus som jag köpte här om dan,
den var så söt så jag kunde inte låta bli:P Riktigt somrig är den=)


puss på er!

image60image61
 
                                                                                               Therese och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0