Söndag

Godmorgon!

Har precis målat mina naglar och sitter nu och dricker mitt morgonkaffe.=)
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering här. Har haft mycket att göra och varit så trött de sista dagarna.
Igår så var jag faktiskt ute med jobbet, det var jättekul.=) Vi bowlade och gick ut och åt, kommer inte ihåg vad restaurangen heter men det var någonstans på söder iaf. Blev helt lyckat,=) även en liten "avslutning" för mig också eftersom att jag slutar om 1 vecka. Har ju fått ett nytt jobb på heltid som jag är jätteglad över=) men det är ju självklart tråkigt att lämna kollegorna.=( Men jag kommer och hälsar på så ofta jag kan.

Idag ska jag jobba några timmar och sen ska jag och Jens till min mormor och morfar och fira min mormor och moster som fyllt år. Ska bli kul att träffa dom och lilla David (min kusin som är 3 år), har inte sett han på ett tag nu:/, lilla plutten min.

Hoppas att ni har haft en mysig helg i det fina vårvädret! =)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0