Onsdag

Idag när jag vaknade hade jag fortfarande ont i min hals!:(  fattar inte varför jag alltid blir förkyld med halsont så fort jag börjar träna! Jag måste sätta igång någonting i kroppen som brister ut varje gång. Jag tänker nu försöka äta iaf 5 frukter om dagen och ta vitamin tillskott varje dag så kanske jag kan hålla mig frisk! Funkar inte det så vet jag inte vad jag ska göra:(. Så nu började jag min dag med en banan, ett äpple och en kiwi till frukost=)

Hur som helst så ska jag åka å jobba snart,:/ känner inte att jag har sån energi idag så skulle helst bara vilja vara ledig:/. Men jag är ledig imårn iaf=) och då ska jag ta en morgonpromenad och sedan träna direkt efter de tänkte jag=) ska bli skönt=)

hoppas ni får en bra dag!
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0