Onsdag

Vaknade imorse å va så jäkla trött!!!, så jag gick å tränade lite så jag skulle bli lite piggare.=) Efter träningen försökte jag göra en nyttig frukost med macka, ägg, banan och kaffe som vanligt:P. Min lilla vovsing fyller år idag också så det får man inte glömma:P hehe.

Bloggade aldrig igår tyvärr men jag var så trött å orkade verkligen inte:/ sorry. Men det gick bra på det nya jobbet iaf, dom tyckte att jag var duktig:P hehe så det var ju kul att höra. Ska stänga själv för första gången på måndag så det är lite pirrigt men det går nog bra.=)

Imorn fyller min älskade pojkvän år!=) Så det blir att åka direkt hem efter jobbet och fixa lite innan hans familj kommer och fikar.=) Men det ska bli mysigt.=) Har dock svårt att betämma mig för vad jag ska köpa till han!! Han önskar sig typ inget heller vilket gör det hela ännu svårare:/ Någon som har nått bra förslag?:P

Tog en bild på min "nyttiga" frukost iaf.=) Ser det inte gott ut? ;)

image31
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

det ser jätte gott ut, vad tränar du förnått då? ^^

2008-04-09 @ 12:59:32
URL: http://www.sweetysandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0