Måndag!

Godmorgon!=)

Höll på att få hjärtattack när jag vaknde imårse och såg något litet svart som kröp brevid mig i sängen, trodde först att jag inbillade mig men när jag tittade ordenkligt så va det en spindel!! Kryp och insekter är bland det värsta jag vet!! Skulle svimma om den hade suttit på mig när jag vaknade kan jag säga! usch, sprang och hämtade papper och dödade den iaf, men usch den har säkert legat i min säng hela natten!:/

Hur som helst, är fortfarande helt slut i kroppen efter träningspasset igårkväll, det var ett ganska hårt pass som jag inte är van vid, men kul var det!=) Ska åka iväg och jobba på mitt nya jobb idag, spännande:P

Ha en bra dag!=)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0