Måndag

I lördags firade vi  min älskade pojkvän som fyllde år, det var riktigt kul=). Hade först fest hemma för att senare dra ut. Kvällen var väldigt lyckad enda tills vi kom fram till krogen där jag inte kom in!! Jag kommer alltid in där annars även om det är gräns på 23 år, men just ikväll så kommer man inte in!!! Vi försökte förklara att jag var där för att fira min pojkväns födelsedag men icke san icke kom man in för det!:/ jäkligt surt faktiskt:( men men that´s life! Jag åkte hem och började städa undan lite så man inte skulle behöva städa så mycket på söndagen när man kanske inte skulle vara så pigg:P. Men annars var det en riktigt lyckad fest iaf=).

Igår var jag hemma hos min pojkväns syster Jessica å hennes små döttrar.=) Hennes man Roger och Jensa skulle iväg och titta på fotboll, så jag satt och tittade på hitta nemo och åt popcorn tillsammans med lilla Alva.( 4år) =), riktigt mysigt var det =).Det regnade ute också så det var ganska passande faktiskt.

Idag hade jag önskat att jag var ledig men jag ska snart sticka iväg och jobba. Ska stänga för första gången på nya jobbet ikväll:P får se hur det går men hoppas att det går bra.=)

Nu är det dags för mitt morgonkaffe.=)

puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0