Lördag!

Igår jobbade jag min sista dag på jobbet, känns jätte trist att inte få jobba med mina kollegor längre:/, dom var så söta, som hade skrivit ett gulligt kort om hur mycket dom kommer att sakna mig och så hade dom köpt en väska som jag länge hade tittat på, supergulliga!=). På måndag börjar jag mitt nya jobb och det ska bli kul det med.=) Sen igårkväll var jag och pojkvännen hemma och lagade en god middag och tittade på talang 2008 och sedan en skräckis som jag tyckte var jätteäcklig:/, men det var jättemysigt=).


Nu har jag precis kommit hem från mitt första träningspass på SATS =), jätteskönt var det så nu ska jag gå där regelbundet har jag tänkt =), fick prata med en träningsvägledare som hjälpte mig att bli medlem samt hur de olika maskinerna fungerar och så. Så det känns toppen!=) Var inte så många som tränade idag, kan ju bero på det fina vädret.=)
Ikväll ska jag, mami, papi och lillebror grilla med våra grannar, så det ska bli kul =). Så skönt att vara ledig i helgen när det är så fint väder!

Ha en underbar dag!=)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0