Brand på jobbet! :(


Igår när jag var på jobbet så utlöste brandlarmet och de sa i högtalarna att alla måste utrymma byggnaden pga brand i byggaden. Jag bara tänkte att "vafan nu igen???", för drygt 1 månad sedan så fick jag också stänga butiken när jag arbetade för då hade någon placerat en bomb i byggnaden men då fick man stänga butiken i flera timmar, igår var det bara enstaka minuter men jag frågade mina kollegor sen om det brukar hända ofta å de har arbetat där i flera år å dom har typ aldrig varit med om det så jag som arbetat där i 1 år är både med om bombhot och brand, det är ju typiskt! men men.

Har föresten shoppat lite nya kläder på Gina Tricot.=) Så nu har man lite nytt snyggt också.=) Man hittar så otroligt mycket snyggt nu tycker jag. Man vill ha nästan allt:P I sommar lär man mest använda klänningar tror jag=) har sett så snygga klänningar som jag tänkt köpa så =) , brukar aldrig ha klänningar annars så det blir nått nytt.=) Älskar korta klänningar! ;)

Nä, nu ska jag måla naglarna å dricka mitt kaffe!=) Ska nog ta å ringa en kompis å kolla om hon vill åka iväg och träna med mig ikväll, så vi får se=).

Tjing!=)
 

Kommentarer
Postat av: Zabina

Sikken otur :p

2008-04-03 @ 14:07:09
URL: http://dr0ppe.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Fin blogg, vad kul det är med folk som lägger upp lite kort då och då :)

2008-04-03 @ 16:03:08
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0