Åh, vilket skönt väder! =)

Gick nyss ut på ballkongen för att känna om jag skulle behöva en extra tröja på mig idag eller inte (även om det är sol kan det ju vara kallt i luften), men icke san icke, det är så jäkla skönt ute! Stog kvar i solen ett tag och bara kände värmen, humlorna och getingarna har ju vaknat vilket kanske inte är så kul men:P hatar verkligen insekter men man  ville bara stå kvar i solen hela dagen men man är ju tvungen att stå i en butik hela eftermiddagen tyvärr:/
Hoppas verkligen att det är lika fint väder och lika varmt nästa helg då man är ledig så kan man vara ute i solen heeela helgen=).

Nu måste jag börja göra mig iordning och åka till jobbet. Ha en bra dag!=)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0